Khamis, 11 Julai 2013

Sanah helwah Kawan


Alhamdulillah masih bernafas pada Ramadhan ke 2 . pagi yang sungguh sejuk hatta membuatkan tulang menggigil .
Bersyukur padaMu Robbi 

1 Ramadhan telah pun berlalu , semalam juga adalah ulang tahun kelahiran kawan yana Si Gendud Nashrul Afiq .. for you dear , dengar pesan orang nii . Awak daa besar , jangan nak nakal-ii sangat daah  Jangan nak jadi macam kita Form 1 dulu . comot jee , hihi . Try beranikan Diri untuk berubah saya tau awak mampu . saya sangat mengenali awak . Awak daah banyak sabar dengan Ujian Tuhan dekat dunia nii , Saya yakin awak mampu jadi orang yang berguna dan Saya yakin Awak juga seorang anak yang baik , Cuma keegoan membuatkan kita tak nak mengaku kita salah . Saya taa pernah nak mara awak , mungkin salah saya . taa pernah nak tegur awak sebelum ni , saya berubah sorang-ii , Maafkan saya ! Saya janji akan sentiasa ada di sisi awak untuk bantu awak :) Awak sahabat saya sampai bila-ii 
 
ƒєєℓ ιт, вєℓιєνє ιт, ∂яєαм ιт, вє ιт.

nota Kaki : NASHRUL AFIQ 

-- Sanah Helwah  saya orang last ucap , Hah , okengg taa ? hihi . Moga Panjang umur , Murah Rezki , Menjadi anak yang Soleh dan dapat berbakti kepada Ibu bapa Di Dunia Dan di Akhirat  kita kawan sampai syurga okeyy ? ILYBOA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan