Khamis, 4 April 2013

Biar ku sentuh Hatimu :)



Bismillah pembuka Bicara salam sayang bertinta kasih buatmu Sahabat

Sejauh mana kau melangkah , cintaku takkan pudar :)

Buat tatapan Sahabat yana Dunia Akhirat . In Shaa Allah
izinkan ku meluahkan segala yang terbuku di hati ini di sini  , kerana aku takut bila aku berbicara di hadapanmu ada perkara yang akan melukai hatimu .

My Dear Sahabat :) 

Ya Benar ! aku memang benar menyayangimu dan Mencintaimu seluruh hatiku cuma selalu aku berfikir adakah perasaan ini akan hilang apabila aku selalu meluahkan pada mu , 

"Lebih baik mengatakan satu cinta tetapi lahir dari kejujuran dan terlaksana pembuktiannya daripada mengatakan seribu satu cinta tetapi lahir dari kedustaan dan tak terlaksana pembuktiannya"


wahai Sahabat 

Telahku berikan hati ini untuk kau menjaganya dan berusahalah untuk terus memelihanya sebaik mungkin agar ia tidak disakiti . Diri ini berjanji akan menjaga Hatimu Sebaik mungkin seprti mana diri ini menjaga hatinya yang telah di anugerahakn oleh Ilahi

Jika cinta ini benar kerana Allah . Allah akan pertemukan di akad Pernikahan
aku menanti saat itu impian setiap insan 






Yang Benar Berbicara 
Sahabatmu Perhiasan kehidupan 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan